onsdag 10 juni 2009

Svett

Det luktar svett i vår lägenhet och jag kan inte hitta källan. Jag håller på att bli skogstokig!

3 kommentarer:

  1. Hos oss är det ofta sambons träningsskor som är källan till diverse odörer. Kanske kan du sniffa dig till nåt i hallen?

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag ser framför mig hur du kryper runt i lägenheten, vädrandes som en blodhund, på jakt efter stinkkällan! :D

    Hoppas det inte är dina egna fötter, det kanske skulle kännas lite pinsamt? ;)

    SvaraRadera
  3. Viktoria: Jag har försökt hitta det genom att attackera alla träningskläder. Men icket!

    Ponder: Din bild stämde ganska bra faktiskt! =)

    Jag kollade faktiskt igenom mig själv först, utan att hitta något fel!

    SvaraRadera