onsdag 10 juni 2009

Rekvisition

Idag damp det ner en rekvisition i brevlådan. Där står det att jag får hämta ut en ny cykel hos en speciell butik.

Kändes stelbent. Men. Here I come cykelbutiken!

2 kommentarer:

  1. Hoppas dom har en ny Gumma som bara står och väntar på dig. :)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Det hoppas jag med!!!

    SvaraRadera