onsdag 2 september 2009

Herr Kantarell

Här i Stockholm plockar vi inte våra egna kantareller, här köper vi dom färdiga i affären. När man kommer hem en sen kväll, efter att ha jobbat över, då får man äta dom. På varma mackor! Här i Stockholm har man det bra!

2 kommentarer:

  1. å kantarellsoppa! hade glömt bort den. ska bjuda på den när vi får ett kök:)

    SvaraRadera
  2. Frk S: Det lät inte helt fel!

    SvaraRadera