tisdag 1 september 2009

Måste ut

Typiskt att mjölken är slut så här på kvällskvisten. Orkar inte ut, men imorron blir jag nog arg om jag inte har någon mjölk på morgonen.

2 kommentarer:

  1. Finns det inte mjölkhemkörning i Stockholm?

    SvaraRadera
  2. Miriam: Haha, jo, det gör det nog. Men inte sent på kvällen!

    SvaraRadera