Finns det inte mjölkhemkörning i Stockholm?
Miriam: Haha, jo, det gör det nog. Men inte sent på kvällen!
Finns det inte mjölkhemkörning i Stockholm?
SvaraRaderaMiriam: Haha, jo, det gör det nog. Men inte sent på kvällen!
SvaraRadera