onsdag 21 oktober 2009

Jag och Underbaraclara

Vi shoppar med stil vi. Både hon och jag har uppmärksammat sagogrynen. Fast jag köpte dom aldrig, om jag tänker efter.

2 kommentarer:

  1. *Haha* Jag ska fundera om jag och Underbara Clara har några likheter - jag gillar ofta hennes blogg, men det känns som om vi är från olika planeter :)

    SvaraRadera
  2. J: Vi, jag och Clara, är verkligen från olika planeter, men jag gillar henne ändå!

    SvaraRadera