Norr Went South
söndag 20 december 2009
En olycka...
Nej, det är inte så farligt som det ser ut. Det är bara badrumsmattan som tappar färgen när den blir blöt!
2 kommentarer:
Miriam
20 december 2009 kl. 20:19
Och jag som hann bli tvärnervös!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
20 december 2009 kl. 21:32
Miriam: Tur att du läste vidare!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Och jag som hann bli tvärnervös!
SvaraRaderaMiriam: Tur att du läste vidare!
SvaraRadera