Norr Went South
fredag 18 december 2009
Inget hopp
Åh. Vaknade och det var fredag. Vi
hoppade
inte över fredagen. Det var synd.
Ont i magen, ont i magen, ont i magen.
2 kommentarer:
Ponder
18 december 2009 kl. 21:03
Hur gick det, överlevde du dagen?
Svara
Radera
Svar
Svara
S
18 december 2009 kl. 23:13
Ponder: Jag är kvar på jobbet fortfarande.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Hur gick det, överlevde du dagen?
SvaraRaderaPonder: Jag är kvar på jobbet fortfarande.
SvaraRadera