Norr Went South
fredag 15 januari 2010
Brruum!
Ska gå och försöka få liv i vår
jettabra
bil! Den är inte körd sedan kanske tredje advent. Det ni! Kan bli spännande att få henne att ta sig framåt.
Hejja bilen! Cooperate now, I need you!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar