måndag 25 januari 2010

Shit

cool!

Ungefär precis dom där tankarna hade jag när jag skrev det här. Men sen blev det inte mer än just tankar...

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är han grym?! Hoppas att han "hamnar rätt" bara, så att han inte är mer i vägen än en hjälpande hand. Men det ordnar sig nog. Blir spännande att följa!

    Ni åker snart nu va? Spännande! :)

    SvaraRadera
  2. Therese: Mycket grym kille! Jag tror att han hamnar rätt, med den där inställningen.

    Fredag is the day!

    SvaraRadera