Ja, visst är han grym?! Hoppas att han "hamnar rätt" bara, så att han inte är mer i vägen än en hjälpande hand. Men det ordnar sig nog. Blir spännande att följa! Ni åker snart nu va? Spännande! :)
Therese: Mycket grym kille! Jag tror att han hamnar rätt, med den där inställningen. Fredag is the day!
Ja, visst är han grym?! Hoppas att han "hamnar rätt" bara, så att han inte är mer i vägen än en hjälpande hand. Men det ordnar sig nog. Blir spännande att följa!
SvaraRaderaNi åker snart nu va? Spännande! :)
Therese: Mycket grym kille! Jag tror att han hamnar rätt, med den där inställningen.
SvaraRaderaFredag is the day!