måndag 25 oktober 2010

Den enda gången

Jag har inte riktigt förstått varför vi håller på och ställer om tiden två gånger per år.

Men nu på vintern/hösten är jag väldigt tacksam för denna enkla aktivitet som legaliserar en timmes mer sömn!

På söndag sker det.


2 kommentarer:

  1. Det där fattar inte jag heller. Men jag liksom du tar tacksamt emot en timme mer sömn!

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Jättemärkligt faktiskt. Men snart plockar väl EU bort det också.

    SvaraRadera