tisdag 30 november 2010

Dagens fråga

Hur många kan man äta?


Svar: En hel påse utan problem.

Följdfråga: Hur bra mår man efter en hel påse med skumtomtar?
Svar: Lite si så där, va.

4 kommentarer:

  1. Tänkte precis föreslå en hel påse! Gott!

    SvaraRadera
  2. Jag åt min första idag! Att jag lyckats hålla mig så länge förvånar mig.

    SvaraRadera
  3. fia: Mycket!

    Miriam: Din första påse? Eller din första tomte? Hoppas påse...känner mig ensam.

    J: Ja, alldeles för lätt!

    SvaraRadera