tisdag 30 november 2010

High fashion!







Nattlinne från Twilfit. 699 kr. (Vågade inte säga att jag ångrade mig när hon blippat streckkoden, jag hade fantiserat ihop ett annat pris...)

Trosa i skön bomull och tantmodell från Twilfit. 3 för 100 kr tror jag?

Pannlampa fr Claes Ohlsson. Ca 50 kr.

Har man ingen sänglampa så har man inte!

5 kommentarer:

  1. Pannlampa is tha shit :D Jag har än så länge bara provat den i tält, men den funkar nog lika bra i sovrummet! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Vikken kicka, P måste vara stolt:)

    SvaraRadera
  3. Therese: Vi köpte varsin till kajakturen, men varför låta sakerna ligga och skräpa i ett hörn?? Ni sover väl i tältet emellanåt, eller?

    Frk S: Jajjemän!

    SvaraRadera
  4. Om vi sover i tältet ibland? Självklart!

    SvaraRadera
  5. Therese: Det var väl det jag visste! =)

    SvaraRadera