Tänkte precis föreslå en hel påse! Gott!
Jag åt min första idag! Att jag lyckats hålla mig så länge förvånar mig.
En påse klämmer man lätt!
fia: Mycket!Miriam: Din första påse? Eller din första tomte? Hoppas påse...känner mig ensam.J: Ja, alldeles för lätt!
Tänkte precis föreslå en hel påse! Gott!
SvaraRaderaJag åt min första idag! Att jag lyckats hålla mig så länge förvånar mig.
SvaraRaderaEn påse klämmer man lätt!
SvaraRaderafia: Mycket!
SvaraRaderaMiriam: Din första påse? Eller din första tomte? Hoppas påse...känner mig ensam.
J: Ja, alldeles för lätt!