söndag 9 maj 2010

Slutspel = Slutspelat

Nu är innebandysäsongen slut.

Det känns lite vemodigt trots att jag varit opeppad fler gånger än vad jag varit peppad. Har inte tagit ett beslut om jag ska fortsätta nästa säsong eller inte, men efter varje match är jag peppad till nästa, så just nu är jag peppad på att fortsätta. Vilket jag med stor sannolikhet gör om jag inte måste operera bort någon kroppsdel eller nåt.

Jag tror också att jag avslutade på topp. Har aldrig sprungit så mycket som ikväll. Kändes otroligt bra, trots att jag grämer mig nåt alldeles fruktansvärt över en perfekt pass som jag inte satte i mål. Det har jag förhoppningsvis glömt imorgon.

Så svamlet sammanfattas med att jag är inte helt hundra på fortsättning nästa säsong. Jag är trött över att ha missat att göra mål men jag avslutade säsongen på topp!

2 kommentarer:

Eric sa...

E tycker absolut att S ska fortsätta nästa säsong!

Du ska hon få fler perfa pass ;-)

S sa...

Eric: Hmm...vi ser väl om jag har benen i behåll till hösten?!

Fler pass till kvinn'folke låter bra!