lördag 24 april 2010

Dagens tips!

Se inte Funny People.

Den är inte funny alls.

uppdatering: Den var riktigt, riktigt dålig. Jag förstod inte ett enda skämt tror jag. Förutom ett! Det var när Ray(mond) i Everybody loves Raymond var med i en scen och en av huvudpersonerna säger: I thought everybody loves you, Ray. Det var roligt! Men annars kanske en av de sämsta filmerna jag sett. Mannen säger att den finns på hans top tusen lista. Två timmar och tjugo minuter av mitt liv till ingenting. Aja.

6 kommentarer:

Omentjej sa...

Jag har tyvärr redan sett den. Jag borde ha låtit bli i samma ögonblick jag såg att Adam Sandler var med. Håller med dig helt.

S sa...

Omentjej: Stackars dig!

Miriam sa...

Jag somnade. Gillade inte tonen i filmen.

S sa...

Miriam: Jag förstår dig. Snoppskämten var inte så roliga...

Ponder sa...

Vilken tur att jag aldrig går på bio nu mera och alltså får "avnjuta" sånna här filmer hemma i soffan. Mycket skönare att somna där ju.

S sa...

Ponder: Bio? Nehej. Vi hyrde hos Jourlivs.