tisdag 27 april 2010

Kanske inte så konstigt

Tycker att jag känner mig trött mest alltjämt. Idag när jag gick grubblandes från jobbet kom jag att tänka på att det kanske inte är så konstigt.

Jag jobbar ca 47 timmar per vecka. Under dessa timmar är det bara intensiva minuter. Ibland blir det en liiite längre fikapaus tillsammans med någon kollega. Ibland hinner jag surfa webtidningar eller kolla facebook.

Men jag säger det igen, jag gillar att jobba! För tillfället börjar jag dock att bli riktigt trött på att vara bland de sista som går från arbetet.

2 kommentarer:

Ponder sa...

Hm, finns det inget sätt att göra arbetsveckorna lite kortare? Du jobbar ju nästan sex dagar i veckan som det är nu och det kan ju aldrig vara bra. ;)

S sa...

Ponder: Ett sätt är att förlänga projekttiden, vilket är helt omöjligt på grund av alla inblandade. Eller att jag försöker släppa vissa delar, vilket jag iofs redan gjort.

Jag sa precis det där till min man. Jag jobbar ju sexdagarsveckor! Jag hoppas på förbättring snart! Men som sagt, jag gillar ju när det går i ett på jobbet. Tristess är ju det värsta!