lördag 10 april 2010

Lycka är

Ny disktrasa.

6 kommentarer:

Miriam sa...

Sannerligen! Vilken gladis det där var!

Viktoria sa...

Åhh vilken fin!

Jag laddade ju förra året med min favorit Wettex Floral (den gröna med blommor) men nu är jag innte på min sista trasa. Jag håller tummarna att den återkommer nu till våren.

S sa...

Miriam: Ja, men jag kan tyvärr inte meddela varifrån den kommer. Jag fick den i påskägget!

Viktoria: Tack! Wettex Floral var riktigt bra. Det brukar ju komma nya på vårkanten har jag för mig??!

Hoppas allt är bra med dig?!

Viktoria sa...

Jo vi får hålla tummarna att det dyker upp nåt vårfint i städhyllorna. Vissa väntar på vårmodet andra på, tja vårtrasorna :)

Allt väl här uppe! Lite vårtrött men full av förväntan inför vad som komma skall!

Therese sa...

Tänk att så lite kan göra så mycket :)

S sa...

Viktoria: Jag håller så att de blånar! Jag ser inget fel i att vänta på vårtrasorna. Haha!!

Vad som komma skall?? Ska ni bli fler? Eller syftar du på sommaren? Är du säker på att bloggen inte ska vakna till liv igen??!

Therese: Eller hur! Fantastiskt.