lördag 17 april 2010

Ehm?



Kan någon förklara vad det är dom vill ha sagt? Att han jobbar som prostituerad? Att han gillar äldre damer och gärna har könsumgänge med dessa efter en kväll ute? Att hon gillar unga män och har en speciell fetisch för unga män i målarrock.

Visst blir man förvånad... när unga har jobb. Jag förstår verkligen inte vad dom menar med den reklamen? Vad har han för jobb -prosituerad eller målare eller båda? Eller är förvåningen att han kliver upp för att gå till jobbet på morgonen och att hon inte behöver det? Men hon är ju pensionär, så det är ju inte det minsta konstigt. Jag blev inte det minsta förvånad över att han skulle gå och jobba, jag blev förvånad över att han delade säng med en gammal tant utan tänder. Är det det dom vill ha sagt är förvånande, men blandade in ordet jobb också?

Nej. Förklara någon.

2 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Ja, du...jag begriper inte heller. Men så brukar jag inte förstå mig på SSU heller.

S sa...

J: Nä inte jag heller i och för sig.