torsdag 7 juni 2012

Den där Nationaldagen

Den dagen blev ju rätt lyckad måste man säga! Såg inte en svensk flagga på hela dagen tror jag, men jag såg solen och jag fick umågs med vänner på baksidan tillsammans med en nyinköpt grill. Supertrevligt! Ben & Jerrys till efterrätt också. Bara det är ju solsken i sig. Men kanske inte så svenskt.

Båda grillkompisparen ska ploppa ut varsin bebis any day now. Eller, beräknat är väl om en respektive två veckor. Men varför dröja? Jag tycker att dom kan titta ut nu så att vi får se vad det är för någon som bor där inne. Välkomna ut säger jag!

3 kommentarer:

fia sa...

Jag tar och hälsar välkommen ut så får vi se om det funkar!

Frida sa...

Vilken underbar duk, var hittar man en sådan?

S sa...

fia: Bra!

Frida: Den har man hittat i mammas garderob. Ett gammalt överkast från 70-talet...