söndag 10 juli 2011

Denna almanacka!

Jag gillar INTE att vara uppbokad flera helger i rad. Det är hemskt! För mig är det avkopplande att göra lite som man vill med helgerna, med kort varsel. Spontanitet!

Just nu är livet precis tvärt om. Vi är uppbokade till slutet av augusti. Det är bara roliga saker inplanerat, men det känns ändå lite tragiskt.

Jag tror att det känns som att tiden bara flyger iväg om man är uppbokad. Livet är redan planerat. Inga överraskningar.

Jag ska hålla hela hösten vidöppen!


3 kommentarer:

t sa...

Men!! Hur blir det med vår dangskväll på golden då?!

S sa...

t: hösten?!

Ponder sa...

Både hu och kul, en konstig känsla. Själv har jag nästan alltid allt vidöppet och det kan bli lite tråkigt det också, eftersom det känns som att man slösar bort livet på ingenting då istället...