söndag 30 oktober 2011

Äsch, vad gjorde jag förra året?

Jag försökte få lite perspektiv till årets väder. Är det normalt höstväder? Var det så här förra året? Då tänkte jag att man hittar alltid något i bloggen som man sedan kan knyta ihop med vädret. Man har väl gjort något speciellt och om man tänker efter vet man precis hur vädret var då. Mycket riktigt!

Jag hade inte bloggat om just vädret men det visade det sig att vi var barnvakt för precis ett år sedan! Oj, så mysigt vi hade. Världens goa'ste och gladaste barn!

Från vad jag kommer ihåg var det bra väder ute och om jag minns fel var i alla fall barnet en soltråle hela dagen. Förutom vid kvällsgröten.

1 kommentar:

Miriam sa...

Tur han har slutat äta kvällsgröt nu då! Alltså den där mössan har han fortfarande, men ansiktsformen vet jag inte om han har kvar.