söndag 4 december 2011

Nu har det börjat

Inslagningsäventyret. Jag skulle som sagt kunna tänka mig att starta eget som paketinslagare. Men jag har svårt att se hur den verksamheten skulle kunna bära sig. Men jag skulle ha kul på jobbet! Idag har jag inte lagt ner så mycket tid per paket faktiskt, men de julklappar som blivit inköpta är nu inslagna och i veckan fortsätter inköpandet. Vet precis vad jag ska ha!

Jag har en vision om hur jag är färdig med alla julklappar innan vi åker upp för att fira jul i norrlands inland. Inte bara inköpet, utan även inslagandet.

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Vad fint du slår in paketen! Mina ser mest ut som "hej kom och hjälp mig" :)

S sa...

Ulrika: Tack, tack. Men jag tycker att det är väldigt roligt att slå in paket...

Miriam sa...

Jag brukar ibland säga "nej, tack" när dom frågar i affären om dom ska slå in varan. Det är ju så mysigt att få slå in själv!

S sa...

Miriam: Jag säger alltid "Nej, tack"! Sedan tillägger jag "Men skicka gärna med lite papper!" Om det är fint papper. Även om hemmet översvämmas av papper emellanåt.