tisdag 2 oktober 2012

Just nu tänker jag på


  • Ska barnet sova hela natten igen?
  • Undra om barnet är på humör för en lunch i Sumpan imorgon?
  • Jag såg ju ett tyg från Åhléns i en tidning eller något sådant för ett tag sedan som jag tänkte att det skulle passa på barnets rum. Men hur såg tyget ut?
  • Har jag ont i halsen, är det det jag känner?
  • Jag vill verkligen börja träna igen!
  • Varför åt jag så mycket Toblerone ikväll? Det var ju sjukt onödigt när jag tagit en så bra promenad under dagen.
  • Vilka härliga kompisar jag har!
  • Nu har jag varit uppe jättesent flera dagar i sträck, varför har jag inte gått och lagt mig?


Det tänker jag på. Nu går jag och lägger mig och hoppas att jag får sova hela natten och vakna utan halsont imorgon och att jag kanske kan hitta det där mystiska tyget på Åhléns i Sumpan under morgondagen om jag ändå är där i krokarna.

2 kommentarer:

fia sa...

Det är som att du skrivit ner mina tankar, bortsett från att jag åt mörk choklad och det kan man inte äta så mkt av. Bra på sitt sätt.

S sa...

fia: Jag kan äta mycket mörk choklad också. Om jag är rätt mode för det... tyvärr!