måndag 12 november 2012

23 November

Då ska jag gå in i mitt pensionärsmode. Läse mode på engelska. Detta har alltså inget med kläder eller så att göra.

Den 23 November börjar nämligen På Spåret och jag längtar! Men det kanske inte är så mycket pensionär över det programmet längre. Känns som att det blev modernt att titta på helt plötsligt. Eller är det bara så att jag har blivit äldre kanske. Om än inte pensionär.

Det är detsamma med P4. Det var ju den ultimata mappa*-kanalen att lyssna på tyckte jag. Men för något år sedan insåg jag att jag själv rattat in P4 och tyckte at det var intressant. Så kan det vara!


*mamma+pappa

3 kommentarer:

F. Timeus sa...

Jag "måste" jobba pga att J Glans är på mitt jobb den 23:e. Kommer spela in hela programmet och se det DIREKT när jag kommer hem på kvällen. Så mycket längtar jag efter På Spåret.

Miriam sa...

I love På Spåret! Igår, idag, för evigt.

S sa...

F. Timeus: Stackars stackars dig som missar en premiär ändå. Tur då att det är Glans som är orsaken. Då blir det liksom värt det ändå. Jag lovar att vara tyst som muren om progammet tills du sett det. Okej?!

Miriam: Amen!