tisdag 19 augusti 2008

Tänk er att...

  • solen började skina en dag.
  • jag helt plötsligt inte orkade kliva upp imorron.
  • vi fick oss en lägenhet på ett bra ställe, till ett bra pris.
  • min blogg kunde försörja mig. (Då skulle jag behöva bli mer intressant, men ändå!)
  • jag skulle ta och börja jobba med något helt annat än IT?
  • NY skulle bli den stad jag en dag kallar "hem".
  • inte behöva känna i magen att man ska gå till jobbet.
  • jag helt plötsligt fick mig en frisyr att trivas i.

Det ni. Det vore nåt, det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

lägenheten är guld, här trivs jag bra.
flytta inte till NY.
frisyren du har är fin.

S sa...

fia: Så bra! Men tänk om vi bodde i NY, då hade ni någonstans att bo alldeles gratis när ni vill. Det är inte helt fel!

Frisyren kan man diskutera, men tillsammans med den nya tanden kanske den klär mig väl?!

Anonym sa...

Det vore ju iofs inte så dumt att ha boende där. Ni kanske bara kan ha en lgh där istället och åka dit på semester, verker så långt bort annars.