måndag 10 september 2012

Amning+festkläder=Ingen hit

Jag förstår inte varför det inte finns några fina kläder som passar sig när man är av ammande modell?? Jag ska på bröllop och vill ha fina kläder som går att amma i. Men nope. Verkar skvatt omöjligt. I år finns ingenting som har knäppning till salu. Allt är stängt, upp till örsnibben. Med dragkedja på ryggen. Morr!

Terese, om du läser det här -Du kanske får en naken gäst på bröllopet. Okej? Okej, inte helt naken. Linne eller BH och sedan kan jag kanske hitta något att ha nedtill. Kanske. Vi får se.

3 kommentarer:

Therese sa...

Haha, "come as you are" tänker jag! :D

Omentjej sa...

Ha fy, det är svårt att hitta amningsvänliga finkläder. Ett tips är att kolla in asos, de har iaf mkt fint för gravida, du kan ju ha tur att hitta något där.

S sa...

Therese: Tack! (Du ska bara veta vad jag kan vara kapabel till. Haha!)

Omentjej: Det är ju omöjligt! Har inte tid med postorder, bröllopet är på lördag...woppsidejsi!