onsdag 27 januari 2010

Award to me?!

Igår fick jag mig en award av tjejen som ligger bakom bloggen Om en tjej! Det är inte varje dag det händer, så nu ska jag försöka göra vad som ingår i awarden. Tack tjejen!

1. Kopiera awarden på din blogg.
2.Länka till personen som gett dig awarden.
3.Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
5.Länka till deras bloggar & informera om awarden.


Sju sjukt intressanta saker om mig:

* Har enorma cravings för New York för tillfället och tänker nog på den staden minst två gånger om dagen.

* Blir fantastisk allergisk om jag går i närheten av hö. I alla fall om jag tar i det.

* Izzo är en låt jag inte kan lyssna på för mycket. Men det är ganska långt mellan gångerna ändå.

* Klarar inte av hjärtan och puttinutt. Det är hemskt. Hemskt, hemskt, hemskt!

* Tidsoptimist. Lär mig aldrig att saker tar tid.

* Är oändligt morgontrött. Åldern ska visst ta bort det där, men mina anlag från min mor är nog starkare än så.

* Sms:ar ohälsosamt mycket.


7 tjejer som jag skulle vilja läsa mer om är: inspirerande Linda, Arons mamma som ser fördelar med att vara vuxen, norrländska Totoria, min granne, grannens syster Hanna, Lampfantasten J och tappra, tappra Ponder!

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Tackar!

S sa...

Viktoria: Vassego'!

Ponder sa...

Å, men tack så mycket. Ska ta tag i utmaningen när jag är lite piggare. :)