onsdag 6 januari 2010

Det var det..

Jahapp. Då var det dags att säga adjö till norrland igen då. Det känns vemodigt, det gör det. Tur att norrland står kvar. Tur att jag kan åka upp igen.

Det känns inte det minsta uppeggande att behöva åka till kontoret igen varje dag, nä det gör det inte. Men jag får trösta mig med att det brukar kännas så och när jag väl kliver in där så överlever jag. Varje gång! Nu ska jag ju börja med det nya jobbet också, så sakteliga. Övergången kommer nog att bli lite si så där. Men det ska ske, det ska det!

Snart är det ju sommar och semester också.

5 kommentarer:

Omentjej sa...

Önskar dig en bra återkomst till jobbet. Jag hade samma känsla men det gick ganska bra. Det är iaf. snart helg igen. ;)

Miriam sa...

Så skönt för er att det snart är sommar!

S sa...

Omentjej: Ja, det är nog bara en mental grej innan man klivit över tröskeln!

Miriam: Jag syftade på den riktiga, svenska sommaren. Men för oss är det ju riktigt snart sommar =)!

Miriam sa...

Åhå. Hoppas det är sommar snart även här. Verkar något långt borta för tillfället.

S sa...

Miriam: Tjoff säger det så är det sommar!