onsdag 7 juli 2010

På tur till hytte

Har precis rekordpackat massor av saker på liten tid. Åker till Tigerstaden imorgon, torsdag. Kanske tittar jag till Holmenkollen som tydligen fått ny, blänkande, metall runt sig? Kanske tittar jag på slottet? Eller parken som börjar på bokstaven "V"? Jag vet inte. Mitt liv kommer att vara i en norrmans hand i fyra dagar. Jag tror det blir alldeles dejligt! Det blir i alla fall Oslo och sedan sommarhuset strax utanför.

Jag och min man ska umgås. Ha semester! Det har inte hänt sedan februari. Det kanske inte känns så märkvärdigt för många, men om sanningen ska fram har vi inte haft många helger ihop sedan dess. I alla fall inte sista månaderna. Så det blir fint!

Vi ska även smuggla in två tetrapak med vitt vin, mjölkchoklad, c-vitaminbrus och 40 st omarinerade kotletter från diverse djur (med motiveringen "Min familj är inga vegetarianer precis").

Vi hörs på måndag! (kanske innan...)

4 kommentarer:

Miriam sa...

Åh så roligt! Njut och må!

Ponder sa...

Åh, vad mysigt det låter! Ha det så jätte bra. :)

Therese sa...

Trevlig resa! Och som svar på din fråga så ska vi fjällvandra i sommar också :) Kul att prova på nya saker! Ha det så bra nu så ses vi nästa vecka!

S sa...

Miriam: Ja, det har jag gjort!

Ponder: Tokmysigt.

Therese: Ni är så hurtiga ni två!! Nu ses vi om några dagar.