torsdag 22 juli 2010

Påhälsning

Igår var jag och hälsade på både farmor och farfar i Ö-vik och min morfar i Nordmaling. Jag önskar bara att vi fått mer tid för varandra. Att jag hade hunnit lärt känna dem alla bättre.

Jag hade gärna ätit fler päron med farfar och berättat hur ledsen jag blev när Barbien jag fick från honom i julklapp tappade huvudet i pulkabacken. Med farmor hade jag gärna satt mig i TV-soffan och druckit kaffe på bit, bara för att hon trodde att det skulle smaka bättre än en vanlig svart kopp. Morfar hade jag gärna utmanat i äta-upp-tävlingen idag. Det finns en stor risk att han hade vunnit numera.

Tänk om jag hade kunnat ge dom alla varsin kram. Det hade varit alla tiders det!


4 kommentarer:

Miriam sa...

Fint inlägg!

S sa...

Miriam: Tack!

F. Timeus sa...

Jag tycker också det var ett fint inlägg!

S sa...

Fredrik: Tack!