måndag 16 maj 2011

Mamma byter bo

Jag vet inte vad programmet som går på TV4 heter, men nåt sånt.

Det är ju så klart roligt med dessa extremiteter som ska komma överens i några dagar. En vegan hos en strutsfarm. Programidén skulle ju inte funka om upplägget var annorlunda. Jag förstår det. Men varför måste man göra ett sånt program och varför måste man vara så emot allt när man gått med på att vara med. Ja, annars skulle ju programmet bli platt och tråkigt.

Äsch, jag vet inte var jag vill komma. Men å andra sidan vet jag inte heller var det där programmet vill komma.

2 kommentarer:

Therese sa...

Här sitter vi i varsitt vardagsrum och slötittar på samma program medan våra män umgås på sitt håll... Hade varit trevligt att slökolla tillsammans om vi bara bott lite närmare varandra :)

S sa...

Therese: Ja, det kan man kalla tokigt!