lördag 26 mars 2011

05.15

Vi ska ju ha inflyttningsfest ikväll, är det tänkt.

Jag kommer antagligen att vara en kul värdinna eftersom jag är en sådan skojfrisk person igår kämpade med att hålla mig uppe till 22.15. Det gick eftersom jag höll på att tvätta och greja lite. Självklart resulterade det i att jag vaknade 05.15 idag. Pigg! Nu börjar jag känna mig lite trött igen...men då har jag planerat lite välkomstdrinkar och tilltugg. Jag har även slagit in paket och snart ska jag dammtorka tänkte jag. Dammsuga blir nog inte maken så glad om jag börjar göra så här tidigt men jag skulle vilja. Han har tydligen inte vänt på dygnet åt samma håll som mig. Vid 9.00 ska han få frukost på säng, den han inte fick på sin födelsedag eftersom jag behagade vara bortrest.

Men vi ställer ju om klockan inatt och det är ju bra, för då kommer jag ju kanske lite mer i fas med resten av Sveriges 30-åringar utan barn, vad gäller sovtider. Nu är det bara att hoppas att jag håller mig vaken hela festen igenom!

5 kommentarer:

Omentjej sa...

Åh vad roligt med fest, jag håller tummarna för att du håller dig vaken. Kanske kan du lyckas med en liten tupplur på em?

Marcus sa...

Och vilken trevlig fest det var sen! Du var en fantastisk värdinna!

S sa...

Omentjej: Jätteskoj! Och jag höll mig vaken, utan tupplur på dagen!

S sa...

Marcus: TACK! Det var så trevliga gäster också. Man bara upp, in...

Marcus sa...

Haha