tisdag 8 mars 2011

Det har inte ändrats


Jag har sagt det förut. Jag hatar att packa.

Jag kommer på en sak som jag vill packa, sedan blir det till någon form av snöbollseffekt. Jag kommer på många fler saker, men glömmer bort den första. Sen håller jag på så där. Tillslut har jag med mig alldeles för mycket saker och försöker välja bort några, men kommer fram till att jag behöver batteriladdare, mobilladdare, böcker, tandkräm, örhängen, klänningar och shorts. Och ja, jag behöver tre shorts med mig. Jag vill inte välja hemma, jag vill välja shorts när jag är på plats.

När jag letade solglasögonen, då hittade jag våra vattentäta påsar som är hur bra som helst. Klart att dom måste med när vi ska på utflykt! Sen skulle jag hitta passet och på vägen hittade jag fem pocketböcker. Jag tog med alla fem. Ni förstår hur det blir efter ett tag, eller?

Det är hemskt.

3 kommentarer:

Omentjej sa...

Yes, jag är likadan... sen får jag panik och lassar ur hälften och sen börjar jag om igen. Typ.

S sa...

Omentjej: Jag har slutat att packa ur, för jag packar bara i det igen... Typiskt i-landsproblem!

Ponder sa...

Åh, sån är jag med! Jag kan väl inte veta vilka shorts jag vill ha på mig om en vecka IDAG??
Hoppas du överlevde packningstraumat och kom iväg ordentligt.