söndag 6 mars 2011

På onsdag

Då drar jag till Thailand. Lämnar maken hemma och tar med mig storasyster. Vi åker till Phuket på charter, alltså inte till platsen på bilden för det är Mango Bay på Koh Tao. Vi åker iväg i två veckor och planerar att göra just precis ingenting. Det är vi ganska bra på, så jag tror att vi ska klara av att hålla oss till planen.

(Bästa T, om du läser det här så har jag bokat om födelsedagspresenten till ett annat datum, utan problem. Så jag planerar att se föreställningen efter hemkomst -Såklart!)

6 kommentarer:

Therese sa...

Mia Skäringer idag och Thailand på onsdag... Hm, jag är inte alls avis... GALET SKÖNT FÖR DIG!!

S sa...

Therese: Säger hon som ska till Kenya! :P

Omentjej sa...

Va? Bara sådär? Åhåhåhåhå, lite lätt avis är jag. Ha det riktigt riktigt bra nu!! Rekommenderar utflykt till PhiPhi.

S sa...

Omentjej: Nja...vi bokade för någon vecka sedan, typ tre. Det ska blir riktigt, riktigt skönt!

Miriam sa...

Åh, så härligt för er!

S sa...

Miriam: Mycket!