tisdag 29 mars 2011

Den där festen

Jag höll mig vaken ända tills sista gästen gick hem kl 04.14 och då var det ju bara en timme tills jag varit uppe i ett dygn.

Vi hade fint skitpapper kvällen till ära och även fina ranunklar. Den blomman säger jag bara! Den äger.

Kvällen var skoj. Jag studsade runt och trivdes bra. Det var dock en liten miss och det är att den där fasadrenoveringen gjorde att ett i normala fall korsdrag inte gjorde någon som helst skillnad. Det var alltså TOKVARMT i lägenheten. Närmare 20 pers på 56 kvm blir varmt alltså. Men det var ju lika svettigt för oss alla! Nu undrar man ju när och var nästa inflyttningsfest blir..?

6 kommentarer:

Frk S. sa...

Vi kan ha många inflyttningsfester, jag ska inte göra annat framöver:) Tack för en härlig kväll!

S sa...

Frk S: Göra annat än att flytta?! Eller anordna inflyttningsfester?

Jag tycker alternativ nummer två verkar roligast!

Tack själv, söta du!

Therese sa...

Jag älskade pappret på toan, glömde säga det i lördags så säger det nu :) Och en inflyttningsfest här...ja, vi får väl se om jag kan övertala maistro :P

Tack för lördagen!

Omentjej sa...

Åh vad roligt. Älskar också ranunklar! Är det en klänning på bilden? Din? Hur som helst underbar, ny/gammal (dvs. går plagget att få tag på)?

S sa...

Therese: Men man hann ju knappt ses i den här lilla lägenheten! Jag gillade också papperet. Och tack själv!

Omentjej: Ja, ranunklar hade jag i min brudbukett. Ett tips kanske? Höhö!

Klänningen är min. Den är ny, den var billig, den är H&M. Go by!

Omentjej sa...

Mm, fint med ranunklar i buketten. H&M - ok! Will do! Tack!