onsdag 2 mars 2011

Nils Petter Molvaer



Kulturhuset här i storstan har något som heter Nisse Landgrens hörna och det måste jag säga att jag snubblade över igår kväll i jakt på bra dejtmaterial. Eftersom både jag och mannen gillar Nisse så tänkte jag att vi borde satsa på det där. Men gästartisten hade jag ingen aning om vem det var -Nils Petter Molvaer. Han visade sig vara något av ett musikgeni! Det var en orgie i oväntade ljud och det var så sjukt bra! Jag tror att det var den bästa dejten hittills, säger jag ödmjukast.

Frågan är vad gemene man i Hörsalen på Kulturhuset tyckte. Eller som mannen ropade ut mitt under konserten "Jag undrar vad tanten bredvid mig tycker om det här?" Det kan man verkligen fråga sig. För medelåldern var riktigt hög och det var även ljudnivån...

Inga kommentarer: