fredag 25 mars 2011

Då var man hemma igen!

Det är fantastiskt att solen varit effektiv även här. Det är inte halkigt när jag går till jobbet! Jag kan gå snabbt. Snabbt, snabbt, snabbt, utan att halka. Ja, det är livet det!

Jag har haft det helt fantastiskt! Soligt och regnigt om vartannat. 55 grader på balkongen en morgon. En annan dag tältade vi i princip under parasollen för att undvika att bli superblöta. Men det fick vi ju ge upp och istället bada. Men det fina var att vattnet i poolen blev supervarmt! Som ett ångande hett bad. Super.

Vädret här är ju inte så mycket bättre. Det var ju jättesoligt och helt plötsligt hagel och sen klarblå himmel igen. Som i Thailand helt enkelt.

Det känns bra att vara hemma igen, men i hjärnan trängs tankar om var nästa resa ska gå, när.

3 kommentarer:

Omentjej sa...

Välkommen hem!

Miriam sa...

Nästa resa går hem till oss tycker jag!

S sa...

Omentjej: Tack!

Miriam: Ja, det hade verkligen varit något. Vecka 15 träffar vi i alla fall norrland. Jag ska göra praktik i Ume'!