lördag 27 augusti 2011

Helt plötsligt fick jag något att skriva!

Vågade mig ut till ICA-affären i medelhavsklimatet som råder här nere. Tokfuktigt och äckligt ute. Ut kommer jag från affären, med glass och juice och Salta Katten.

Den jag möter vid utgången är...Frank Andersson! Hur stora är oddsen att han är vid ICA Supermarket i Årsta? Det kan jag inte svara på. Men chansen att han skulle vara där känns väldigt liten i alla fall.

Det roligaste med det hela kan ha varit att jag tänkte Dolph Lundgren när jag såg honom och för att vara helt säker innan jag skrev det här inlägget var jag tvungen att bildgoogla. Men jag var ganska säker på att det var Frank ändå. Det som också kan ha varit roligast var att när jag släppt blicken från Frank och upptäckte att fler också vågat sig i ut i fukten var verkligen alla vända mot Franks håll. Hysteriskt roligt. Om jag tänker efter var nog det det roligaste!

Han styrde kosan mot fyllisstället Hjälmaren.

Ja, det var bara det.

P.S Förresten, han var i Årsta i förrgår också. Men då på alla löpsedlar. Han talade ut.

Inga kommentarer: