måndag 23 april 2012

"Älskling du har blivit en tjockis"

Vilket hemskt program. Kanske är det bara det här paret som är hemskt, vad vet jag.

Idag är det i alla fall kvinnan som är den så kallade tjockisen. Hennes man ska coacha henne. Han stör mig. Han pratar hela tiden om hur hon såg ut när dom träffades (20-30 år sen?) och vad dom ska göra när hon gått ner i vikt igen. Det är mycket kommentarer i stil med "sexiga underkläder", "i sänghalmen" och "bakom sovrumsdörren" när hon kommit i form. Han tar även med henne på pole dance.

Om jag var hon skulle jag montera ner den där stången och stånga fast karln i sovrumsdörren och gå och köpa en vaniljmunk! Sen skulle jag på allra mognaste sätt räcka ut tungan åt karln och flytta.

Dessutom. Han själv, han skulle behöva massor av pole dance och mindre kolhydrater. Mer än henne skulle jag säga! Hoppas han är med i nästa program.

Fetknopp!

Inga kommentarer: