torsdag 31 maj 2012

Nu är det MYCKET på samma gång...

Vi råkade ju köpa radhus. Det betyder att vi måste sälja lägenhet. Att sälja lägenhet innebär att det ska fotas och läggas ut på internet och allt måste göras innan vi sitter hos mäklaren och transfererar pengar till säljaren av radhuset. Så klart.

Men det ska göras.

Vi ska även ta hand om vår lilla tjej (som börjar bli stor och tung) och jag ska hinna med mig själv som är lite bakom och fortfarande lätt förstörd över den jobbiga amningen. Eller, amningen går jättebra på den sida av kroppen där allt är helt och fint. Men sen har vi den trasiga delen och svampen som inte ger med sig. Det är psykiskt stressande och tär något vansinnigt på mig och säkert även maken. Jag vill bara kunna amma normalt. NU. Det skulle ta bort massor av inre stress. Jag känner mig dessutom instängd i lägenheten, väggarna kommer allt närmare och allt jag skulle vilja är att träffa folk. Men då måste jag ta med mig pump och grejer -apjobbigt. Men jag vägrar ge upp hoppet. Det ska fungera snart, eller så skiter vi i det helt. Kör en vecka i taget. (Ibland timme i taget).

Maken har massor att göra på jobbet, plus att han får ta alla samtal med banker och mäklare. Lite lätt kaos även där. Plus att han inte sover superbra om nätterna eftersom vi är uppe och äter på nätterna, jag och lilltjejen. Hon är inte speciellt tyst då. Inte så att hon skriker på något vis, men många ljud kommer det!

Men nu står alltså fotning av lägenhet överst på listan av saker som ska göras. Så jag ska genast börja göra en lista för att komma ihåg allt vi borde tänka på innan fotograferingen går av stapeln.

Sen ska det städas innan det ska visas och säljas också. Herreminje -vad har vi ställt till med!