fredag 25 januari 2008

Det rycker i ögat

Det känns inte speciellt bra med dom där ryckningarna, men kanske får jag skylla mig själv, för det är ju faktiskt så att klockan är sen även denna dag. Då kanske ögat vill hämnas genom att ryckas?!? Hur som haver så har jag trotsat detta ett tag nu, men nu GER JAG UPP! Dags att sova, kl 01.13. Jag hoppas hoppas att jag är grym på att packa imorron bitti, tidigt. Annars får jag och pappa knappt köra någonting och det vore ju väldigt onödigt. Tight schema för övrigt:

07:00 Väckning (??)
07:10 Duschning med allt vad det innebär
08:00 Packning för fulla muggar!!!
09:45 Pappa ringer (förhoppningsvis) och säger att han är på gång
10:00 Hämtande av släp
10:10 Fyllning av släp
11:30 Tandis -Ruinering
12:30 Lunch, alternativt tömning av släp. Möjligtvis en kombination, har aldrig provat
17:00 Återlämning av släp
17:10 Fria aktiviteter

Sen är det helg, för alla som inte crunchar förståss.

Nä, nu orkar inte mina ögon mer. Det är dags att avsluta dagen!

1 kommentar:

Eric sa...

Hoppas det går bra med flyttandet och hos tandläkaren.