fredag 25 januari 2008

Lärorik dag

Idag har jag lärt mig massor. Tror jag ska göra min första punktlista i min (första) blogg! Eller...första blogg...jag har haft en annan, men den kanske kan kallas för ganska passiv. Min älskade P fixade och trixade så att jag skulle få mig en blogg, för kanske 1,5 år sen eller nåt. Jag skrev nog aldrig nåt inlägg. Jo förresten, det gjorde jag! Ett, för att se hur det såg ut.

Men, åter till punklistan. Det jag idag har lärt mig är:

  • Gör aldrig ett schema, det är bara att vara optimist.
  • Viktigt att äta lunch när man flyttar, annars blir man bara på dåligt humör.
  • Gå inte och fika på Mekka på fredagkvällar, dom stänger klockan 19.
  • Flytta inte för ofta, det är sjukt tråkigt att bära saker som är tunga.
  • Sov mycket innan en flytt, man måste vara pigg.
  • Vad en kopplingswire är.
  • Det är inte bra när en kopplingswire går av, det kan lätt hända en olycka.
  • Man hinner gå från Berghem till sjukhuset, vidare till personalparkeringen, skrapa rutorna på bilen och köra till Sandåkern på 30 minuter.
  • En el-tandborste är en bra form av tandborste.
Antagligen har jag lärt mig en massa mer också...men jag kommer inte ihåg vad, just nu. JO! En sak. Den glömde jag. Jag hänvisar till bilden. En bild säger mer än tusen ord!


1 kommentar:

Marcus sa...

Kul att du bloggar! P sa (eller skrev) just om oss "ni har blivit riktiga Internet-modemänniskor!".