fredag 10 september 2010

Helgen blir tyst

Här på bloggen alltså. Vi tar med oss grannarna ikväll och imorgon dyker grannarna-15-minuter-bort-med-cykel upp i stugan. Där blir det kanske en grop som grävs och sedan blir det kräftskiva så det står härliga till! Eftersom ingen av oss har några som helst tradition att luta sig tillbaka på när det gäller kräftor, så skapar vi härmed vår egen. Om pajerna jag gjorde igår blev dåliga kör vi hämtpizza. Hämtpizza och kräftor. Det låter väl nytt, annorlunda och bra?

6 kommentarer:

Omentjej sa...

Of course! Ha så skoj! =)

Therese sa...

Jag som inte ätit kräftor alls i år känner mig lite avis faktiskt :) Fast det är roligt det där; jag tror alltid att jag gillar kräftor men när jag väl är på kräftskivor så brukar jag bara äta några stycken... Tror att det kan vara så att jag gillar smaken men att kladdet avskräcker lite. Hm.

Hoppas iaf att ni får en toppenhelg!

S sa...

Omentjej: Tack!

Therese: Kladd är riktigt jobbigt... Tur att vi bor i ett land med rinnande vatten!

Viktoria sa...

Det låter... alldeles underbart!

Ha en fin helg!

Viktoria sa...

Ops det var jag :)

S sa...

Viktoria: Det var alldeles underbart!