tisdag 21 september 2010

Tät i näsan och två jeans!

Nu har jag tittat på TV och gråtit, för att allt är så vackert! Glada Hudik-gänget är så söta och det är så ärligt... Jag längtar till nästa tisdag då jag får titta på Torleif och Mats och de andra igen.

Epidemin som drabbat mig har resulterat i två lagade jeans till maken ikväll. Nu slipper han visa stjärten för allmänheten! Jeansen har legat lite här och där i lägenheten sedan årsskiftet och strax efter Thailandshemkomsten. Det tog kanske 30 minuter att åtgärda problemen, och då ingick fixande av undertråd på två spolar. Skandal att jag inte fixat det tidigare!

3 kommentarer:

Therese sa...

Ja, det blir både skratt och tårar, men känslan som blir kvar är ändå; jag blir så glad av att titta på dessa härliga underbara människor!! Klart man längtar till nästa tisdag :)

Omentjej sa...

Haha, men det är ju sådär... en knapp lossnade ur min kappa häromdagen, jag använder den ändå fast jag vet att jag syr i knappen på ett par minuter. Suck.
Å jag glömde ju titta på hudik-gänget, men det finns nog på svt play, de är för härliga!

S sa...

Therese: Man blir lycklig i hela hjärtat!!

Omentjej: Ja, sy fast knappar är jag sämst på. Hudikgänget måste finnas på svt play och du måste kolla!!