måndag 18 oktober 2010

Åh FY och OH JOY!

Jag har mått illa hela natten av okänd anledning. Men jag skyller på smågodiset och det som finns kvar i skålen äcklar mig något alldeles vansinnigt. Det är i och för sig bättre att känna äckel till smågodiset, snarare än de indiska köttbullarna svärmor bjöd på tidigare under kvällen. Man behåller gärna kärleken till dom bullarna!

Eftersom illamåendet höll mig vaken hela natten fick jag så lov att sms:a min chef kl 06.00 och säga att jag inte lyckas ta mig till jobbet. Min första sjukdag på 15 år, eller nåt. (Förutom den där dagen jag skulle på en arbetsintervju och inte visste hur jag skulle kunna gå tidigare från jobbet.)

Jag mår fortfarande inte helt bra. Har fått i mig lite gröt, ett antal salta pinnar och två klunkar kaffe.

Eftersom jag inte hade planerat denna "lediga" tid har jag idag kunnat ägna tid till att lyckas synka min iPhone4 med Fooglekalendern. Fel. Googlekalendrarna. Jag och min man har tillsammans fyra stycken och jag har bara kunnat se min egen. Otroligt irrireterande! Men nu är det gjort och det var ovanligt krångligt för att vara Apple. Om någon som läser det här undrar hur jag gjorde så kan man läsa om det här.

1 kommentar:

Therese sa...

Krya på sig nu! :)