måndag 11 oktober 2010

Trial and error-fisk och TV

Vilken baksmälla efter ett fantastiskt trevligt familjebesök!

Vi har gått, gått, promenerat och gått. Har nog aldrig sovit så många timmar en helg heller, men trots det var det länge sedan jag var så trött.

Baksmällan har bestått av TV och havsbottenfisk till middag. Jag tyckte att fisken var helt okej, men inte maken som håller på med trial and error när det gäller fisk. Den här error-omgången var hundra gånger bättre än sist. Så det går ju åt rätt håll i alla fall.

TVn har visat Halv åtta hos mig, Biggest looser Sverige, The Good Wife, Svenska New York fruar och lite Felix stör en ingenjör. Jag håller mig sysselsatt med andra ord!

3 kommentarer:

Omentjej sa...

Tänk så många fantastiska tv-program det finns!

Philip sa...

Blä för error-risk!

S sa...

Omentjej: Och tänk, på EN och samma dag!

Philip: Hmm...