söndag 31 oktober 2010

Äntligen är det över!

Jag har försökt att läsa denna bok i en evighet. Började i somras. Storyn är helt vansinnig! På ett mycket positivt sätt. Men boken är ju skriven på ett sådant sätt så att man jag blev galen. Jag skulle säga värdelöst.

Men nu får jag äntligen byta bok. Som jag längtat. Nu är jag lite off på läsning, eftersom jag inte hållit läsandet uppe. Men nu hoppas på förändring på den punkten snarast. För om jag inte läser ut en bok kan jag inte påbörja en ny och jag får inte shoppa fler böcker förrän jag börjar beta av högen jag redan har...



*bild från vardagar.se

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Jag förstår precis hur du känner. Jag läste ut en bok tidigare i höstas som jag började med för flera år sen, jag har läst lite, låtit den vila, läst lite... osv. Den var bra, men den var enormt trögläst. Grattis till att du klarat av din tunga bok! =)

S sa...

Omentjej: Tack! Storyn är verkligen så läsvärd, det gör det hela värre.

Men det är det värsta när det händer!