torsdag 9 juni 2011

Inte spöstraff precis

Fiaelia har sällan fel, så jag får väl ta mitt straff jag med. Helt enkelt.

nämn något som gjorde dig glad igår:
målgången i blodomloppet. (eller kanske matkassen man fick efteråt...)
vad gjorde du kl 08 imorse: promenerade in genom vår pentagonsäkerhet på jobbet.
vad gjorde du för 15 min sedan: slösurfade.
det sista du sa högt: nä, men jag sade att dom skulle maila.
det senaste någon sa till dig: duu...hörde du något om felsökningen, eller.
vad har du druckit idag: kaffe och vatten.
vad var det senaste du åt: tortilla med tonfiskröra. home made.
vad var det senaste du köpte: grekiskyoghurt med frukt och nötter. direkt från cafét på arbetsplatsen.
vad är det för färg på din ytterdörr: trä.
vad är det för väder hos dig nu: ljust, lite småljust, solen på väg ner. fåglarna kvittrar.
godaste glassmaken: ägglikör. (med noisettopping!)
tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut.
sover du tungt: det skulle jag inte påstå.
drömmer du mardrömmar: nope.
favoritklädsel: mjukisbrallorna.
favoritlåt just nu: åh nej, jag tror inte att jag lyssnat på musik på typ två veckor. jag vet faktiskt inte.
vad ser du om du tittar till höger: fyra kuddar och en filt.
vad gör dig glad just nu: helg imorgon!
vad ska du göra härnäst: städa bort i köket.
höger eller vänsterhänt: höger.
humör just nu: lite stressad över stökläget i lägenheten.
favoritgodis: lakris. gärna hårda godisar. och gärna hårda lakrisgodisar då.
kläder just nu: klänning och tights.
sommarplaner: husbilssemester i Norge.
hur många kuddar sover du med: en.
spelar du något instrument: haha! näe, och det ska nog alla vara glada för.
morgon eller nattmänniska: natt!
vad är viktigast för dig: min man.
är du kittlig: japp!
snarkar du: nä. har jag svårt att tro. (men det sägs att jag gör det ibland)
stjärntecken: stenbock.
äckligaste insekten: spindel. helt utan tvekan.
längtar du mest efter just nu: ostressigt arbete.

3 kommentarer:

fia sa...

men du, ägglikör!
Det har jag aldrig vetat och inte hört någon mer än mig som har den som favorit. Där ser man! skojsigt

Frk S. sa...

Den glasskombon hade jag glömt! Jisses så längesen och så fantastisk kombination det är! Glassdejt nån dag??

S sa...

fia: Jag har då inte känt till dig heller på den punkten. Men bra att veta!

Frk S: Det låter super!