onsdag 22 juni 2011

Inte surfa. Packa!

Imorgon åker vi på midsommarresa till Hoburgsgubbens hemvist.

Jag gör allt annat än det jag tänkt och skrivit upp på min to-do-lista. Allt annat. Dessutom kom jag hem sent från jobbet, så det känns som att klockan bara är 18, men den är ju 21! Och här sitter jag.

Dessutom måste jag tillbaka till jobbet. För det visade sig att den delen av hjärnan som hanterar de privata delarna inte fungerade klockrent idag. Båtbiljetterna är inte utskrivna och vår skrivare är ur spel sedan länge.

Det man inte har i huvudet, det får man ha i bildäcken!

3 kommentarer:

Therese sa...

Du skriver alltid i toppklass tycker jag, alltid lika roligt att läsa dina fyndiga inlägg! :) Hoppas ni får en härlig midsommarsemester! Hälsa P! Kram!

Omentjej sa...

Haha, jag känner igen det där. Hoppas du fick ordning på packningen och att ni får en riktigt härlig midsommar!!

S sa...

Therese: Men tack snälla du! Hoppas Norge levererat!

Omentjej: Alldeles onödigt mycket följde med. Men hellre det!